sobota, 29 listopada 2014

Wspaniały i delikatny humus.. w sobotę organizowałam małe przyjęcie i podałam humus wraz z innymi przekąskami. Okazał się wspaniałym dodatkiem do chrupiących świeżych warzyw.

Składniki:
- puszka ciecierzycy (nie odlewajcie wody, ja swoją odlałam i potem żałowałam bo wg mnie humus mógłby być troszkę rzadszy i właśnie następnym razem dodam do niego odrobinę wody z ciecierzycy)
- pasta sezamowa tahini (ja kupiłam)
- kmin rzymski
- sok z cytryny
- sól
- pieprz
- czosnek
- oliwa

Ciecierzyce, paste tahini i przyprawy miksujemy na gładka masę, dodajemy odrobine oliwy i w razie potrzeby niewielką ilość wody z ciecierzycy. Doprawiamy solą i pieprzem, przekładamy do miseczki i skrapiamy oliwą.

* na pozostałe przekąski z mojego przyjęcia również znajdziecie przepisy na blogu




0 komentarze:

Prześlij komentarz