środa, 14 stycznia 2015

Czy macie czasami tak, że zapomniałyście kupić wędliny a Wasz mąż uważa, że kanapka do pracy bez "białka" nie jest godna zainteresowania? Ja miałam tak wczoraj wieczorem.. na szczęście mam w zamrażarce zawsze trochę mięsa.. wyciągnęłam niewielki kawałek schabu, rozmroziłam i łatwo zrobiłam idealne mięsko do kanapek :D soczyste, delikatne..

Składniki:
- mięso ( u mnie schab ale równie dobrze może być karczek, szynka czy mięso drobiowe)
- sól
- papryka w proszku (ja dałam ostrą, bo lubimy wędlinę na ostro, ale jeśli wolicie dajcie słodką)
- oregano (lub inne ulubione zioło- np. majeranek)

Mięso nacieramy przyprawami. Zawijamy bardzo szczelnie w kilka warstw folii do żywności, dość mocno uciskając mięso (nadamy mu tym samym pożądany kształt). Wkładamy do garnka z zimną wodą, nastawiamy do gotowania. Gotujemy mięso od 5-7minut (w zależności od wielkości kawałka) od momentu zawrzenia. Zostawiamy do ostygnięcia w wodzie. Rano mamy znakomitą domową wędlinę :D



0 komentarze:

Prześlij komentarz